WRC 10 FIA World Rally Championship
Om de vijftigste verjaardag van het kampioenschap te vieren, komt WRC 10 met een gloednieuwe Anniversary Edition, bomvol nieuwe content en sensaties. Beleef de meest intense momenten van 1973 tot nu opnieuw! Het historische speltype van WRC 10 stelt je rijvaardigheid op de proef in 19 historische evenementen waarvoor je je moet aanpassen aan de raceomstandigheden van elke periode. Nooit eerder vertoonde content voor WRC: - De vier nieuwe rally's van 2021: Estland, Kroatië, België en Spanje - Zes historische rally's waaronder Akropolis, San Remo, Duitsland en Argentinië - 120 speciale proeven - 52 officiële teams uit het seizoen 2021 (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - 20 legendarische auto's van Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota en meer... De carrièremodus, unaniem geprezen als een van de best ontwikkelde en meest complete van alle racegames, is ook uitgebreid onder handen genomen en bevat nu de mogelijkheid om je uitmonstering te ontwerpen, je eigen team te creëren en nieuwe auto's van jouw kleuren te voorzien! Met een hyperrealistische en ultranauwkeurige fysica-engine maakt WRC 10 het rijgevoel nog beter, met betere aerodynamica, turbo en rembediening op alle oppervlakken. Het geluidsontwerp is ook aangepakt, waardoor de game nog meeslepender is. In deze bijzonder competitieve eSport met dag- en weekuitdagingen en clubs om je eigen competities te creëren kun je het op je eigen niveau opnemen tegen de community.