Wizard with a Gun: Deluxe Edition
De Wizard with a Gun: Deluxe Edition combineert de basisgame met het Gunmancer Pack (Geweermancer-pakket) dat het bouwrecept voor de Dream Projector (Dromenprojector) , de Arch Wizard- (Aartstovenaar) en de Dandy-outfit (Fatje) bevat. Wizard with a Gun is een online sandbox survival-spel voor 1-4 spelers dat zich afspeelt in een magische wildernis vol gevaarlijke wezens en onverklaarbare mysteries. Ga alleen of met een vriend op reis om materiaal te verzamelen, items te maken en je magiër uit te rusten zoals jij dat wilt terwijl je het onbekende verkent. Ontwerp zorgvuldig wapens, kogels en meubels voor je torenwoning, maar probeer niet alles in brand te steken als je de magie niet meer onder controle kunt houden... Aangepaste magische wapens Verzamel grondstoffen in de wereld en maak unieke betoverde munitie voor je wapenarsenaal. Combineer elementen voor geplande of verrassende effecten die het schot, de explosieradius, het kogelspoor en zelfs de status van het monster in je vizier veranderen. Aangepaste grillige goochelaars Creëer een oogverblindende garderobe voor je magiër, van gewaden en hoeden tot harnassen en accessoires: functioneel en modieus op een manier die zeker indruk zal maken. Willekeurig gegenereerde biomen Verken en ontdek nieuwe delen van de wereld vol woestijnen, moerassen, toendra's en prairies, die allemaal los door de ruimte en tijd zweven nadat de wereld is gebroken. Ontketen kosmische krachten vanuit de veiligheid van je toren om de wereld te resetten en een nieuwe indeling te vinden voor eens zo vertrouwde landen. Coöperatieve avonturen Overleef alleen of met een bevriende tovenaar in online coöperatieve play om grondstoffen, magie en creativiteit te combineren in je torengebouw. Of kijk gewoon samen hoe alles afbrandt: de keuze is aan jou. Systemische gameplay Experimenteer met nieuwe spreukcombinaties en ontdek door schade en schande hoe ze vijanden en de wereld om je heen beïnvloeden. Creatieve combinaties kunnen leiden tot krachtige effecten die je vijanden overweldigen, terwijl losgeslagen combinaties een recept voor rampspoed kunnen zijn!