Weird West
Ontdek een duistere fantasievertelling van het Wilde Westen, waar mannen der wet en revolverhelden de frontier delen met fantastische wezens. Reis mee met het verhaal van een groep atypische helden, legendarisch geworden door de beslissingen die jij neemt in een onverbiddelijk landschap. Iedere reis is uniek en aangepast aan de ondernomen acties - een serie belangrijke avonturen waarbij alles telt en de wereld reageert op de keuzes die jij maakt. Vorm een posse of ga er alleen op uit binnen de onwereldse grenzen van het Weird West en maak je iedere legende eigen.