We Happy Few Digital Deluxe
De Deluxe Edition bevat We Happy Few en de Seizoenkaart voor We Happy Few. We Happy Few is het verhaal van een kranig groepje tamelijk onuitstaanbare personages die proberen te ontsnappen uit een bestaan van vrolijke ontkenning in de stad Wellington Wells. In dit alternatieve Engeland uit de jaren 1960 is conformiteit de norm. Je zult de strijd moeten aangaan met, of je begeven te midden van de door drugs verwarde inwoners, waarvan de meeste niet zo gesteld zijn op mensen die zich niet houden aan hun toch wel wat afwijkende normen. Ontdek de retro-futuristische duistere historie van de stad terwijl je de rol op je neemt van drie burgers van Wellington Wells die stil verzet plegen. Elk personage heeft zijn eigen sterke en zwakke punten die een rol spelen bij het omgaan met het verleden, de voorbereiding op de toekomst en de deelname aan activiteiten die niet bepaald tot de norm behoren in deze kunstmatig opgewekte gemeenschap.