Crime Scene Cleaner
Wanneer de verzekeraars hun verantwoordelijkheid ontlopen, ben jij degene die moet vechten voor het leven van je dochter. Dat betekent flink wat zwart werk en schimmige klanten, maar wat moet, dat moet, toch? Dus zodra de grote baas weer belt, pak je een emmer en een dweil, want die ga je hard nodig hebben. Durf jij het aan? Je hebt stalen zenuwen nodig om misdaadlocaties schoon te maken die achtergelaten zijn door allerlei soorten criminelen. Misschien heb je niet genoeg geld voor de ziekenhuisrekeningen van je dochter, maar je hebt wel een bijzonder talent. Met een compleet arsenaal aan middelen ruim je bloed op, verpak je lichamen, en verwijder je elke geur – terwijl de klok tikt en de politie in je nek hijgt. Grondige Schoonmaak- Pak je vertrouwde dweil en spons, die je vaak zult gebruiken tijdens de missies. Is de troep te groot? Pak dan de hogedrukreiniger en pak ook de buitenruimtes grondig aan. En als de geur echt niet te harden is, heb je meer dan alleen een geurverdrijver nodig. Race om de Beste Uitrusting - Soms is je uitrusting niet krachtig genoeg en heb je een upgrade nodig. Zijn je lampen of zaklampen niet fel genoeg? Koop nieuwe! Te veel bloed buiten? Probeer dan andere sproeikoppen voor je hogedrukreiniger. Kijk vóór elke missie welke perks er zijn en versterk je arsenaal. Als je het jezelf makkelijker kunt maken... waarom zou je dan moeilijk moeten doen? Diepe Zakken - Verdien geld op alle mogelijke manieren! Maffiosi staan bekend om hun gulheid, maar soms is dat niet genoeg. En sommige spullen zijn té verleidelijk om te laten liggen. Wie gaat die dure rolex nou missen? De eigenaar is toch al dood. Het Draait allemaal om Familie - Met alle gruwelijke dingen die je op elke klus zult zien en doen, moet je niet vergeten waarom je dit doet: voor haar. Het leven van een alleenstaande vader is niet makkelijk, maar je moet alle obstakels zien te overwinnen. Dus, ben jij nou de slechterik? Je bent gewoon iemand die slim en sterk genoeg is om het lot in eigen handen te nemen. Jij bent de man waar het om draait, dus maak schoon, blijf onder de radar, en verdien cash.