Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Lara Croft is terug! Ontdek de Lara Croft’s Original Adventures. Getrouw hersteld. Speel de originele Three Tomb Raider avonturen, Voor de eerste keer ooit, speel de gehele ervaring met alle uitbreidingen en geheime niveau’s op moderne platforms in deze definitieve collectie. Inbegrepen Game titels Tomb Raider I + Unfinished Business Tomb Raider II + Golden Mask Tomb Raider III + The Lost Artifact Los oude mysteries op: Ontdek schatten uit de oude wereld door het oplossen van puzzels en ontrafel mysteries, verloren door de tand des tijds. Wereldreisavontuur: Volg Lara Croft over de wereld en confronteer dodelijke vijanden en gevaarlijke mythen. Liefdevol hersteld: ervaar de klassieke opgewaardeerde graphics, met de optie om te wisselen naar de originele uitvoering op elk moment.