Thumper
Thumper is ritmisch geweld: klassieke ritmische actie, vernietigende snelheid en brute kracht. Je bent een ruimtekever. Trotseer de helse leegte en biedt het hoofd aan een doldwaas reuzenhoofd uit de toekomst. Gier door het eindeloze spoor en breek door straffende obstakels met simpele, luchtdichte besturing. Raas vooruit, word nieuwe moves de baas, bereik verpletterende snelheden en overleef bloeddrukverhogende gevechten. Tijdens elke verpletterende strijd speelt een originele soundtrack. Om het paradijs te bereiken, moet je door de ritmische hel.