The Elder Scrolls Online: Deluxe Edition
Ga voor de Deluxe Edition om alle ESO-avonturen op één plek te beleven en je reis in de wereld van Tamriel te beginnen. Bevat de basisgame, de 2025 Content Pass en alle acht eerdere hoofdstukken. JOUW LEGENDE BEGINT HIER DE MEEST VEELZIJDIGE FANTASY-WERELD - Reis door het uitgestrekte land van Tamriel en ontdek een wereld vol avontuur. Verken de paddenstoelbossen van Morrowind, strijd tegen Daedrische vijanden in de rijken van Oblivion, of ga de strijd aan met andere spelers in PvP-gevechten. RIJKE VERHALEN OP EEN GEDEELD CANVAS - Dompel jezelf onder in bekroonde verhalen die in dezelfde geest zijn gemaakt als je favoriete Elder Scrolls-games. Ontdek samen met vrienden of alleen een steeds groter wordende wereld en de gevarieerde personages erin. BETEKENIS IN ELKE RICHTING - Kies uit een reeks quests en uitdagingen die bij jouw wensen en ambities passen. Pak een hengel en ontspan aan de kust, ga op zoek naar verloren schatten, verover groepsdungeons of maak een nieuw pantser. Maak deze Elder Scrolls-wereld de jouwe - jij hoort hier thuis.