Terminator 2D: NO FATE
Beleef de gebeurtenissen van 'Terminator 2: Judgment Day', tot leven gebracht in pixelart en spectaculaire arcade-gameplay! Speel als Sarah Connor en de T-800 in verschillende spannende missies, terwijl ze het opnemen tegen de T-1000 en proberen de plannen van Skynet te dwarsbomen voordat de mensheid uitgeroeid wordt. Leid het verzet als John Connor in de toekomst en vecht aan het front als de enige hoop van de mensheid in de oorlog tegen de machines. In dit unieke verhaal met iconische scènes uit 'Terminator 2: Judgment Day', de originele scenario's en meerdere aflopen ligt het lot van de mensheid in jouw handen.