TEKKEN 7
Liefde, wraak, trots. Iedereen heeft wel een reden om te vechten. Normen en waarden definiëren ons en maken ons tot mens, ongeacht onze sterke en zwakke punten. Verkeerde beweegredenen bestaan niet, alleen de paden die we kiezen te volgen. Ervaar het epische einde van de Mishima-clan en ontdek de redenen achter elke stap van hun eindeloze strijd. Tekken 7, aangedreven door de Unreal Engine 4, biedt dankzij innovatieve vechtmechanismen spannende filmische gevechten met een verhaal en intense duels waar je zowel met vrienden als rivalen van kunt genieten.