Tad the Lost Explorer
GA SAMEN MET TAD OP ZOEK NAAR HET SMARAGD TABLET! De verloren ontdekkingsreiziger, Tad, is weer op een heel nieuw avontuur! Een mysterieuze vloek voert je door de steden Veracruz, Chicago, Parijs en Caïro op een epische reis om de smaragden tablet te vinden en je vrienden te redden. Leef je uit met Tad en zijn metgezellen in deze 3D-actievideogame, waarin je ingewikkelde puzzels moet oplossen, gekke tegenslagen moet overleven en je vrienden moet helpen. BETREED DE WERELD VAN TAD! Maak je klaar om een groot aantal coole locaties te bezoeken, waar je van enorme platforms afspringt, gebouwen beklimt, een deel van het verleden reconstrueert, omringd door piranha's zwemt en... Je kunt zelfs een tegenstander tegenkomen die klaar staat om je plannen te dwarsbomen! ZOEK VERLOREN RELIKWIEËN EN VERZAMEL PENSELEN! Speur naar locaties vol avonturen en puzzels om ongelooflijke schatten te ontdekken en verzamel alle penselen in elk level. VEEL PLEZIER MET DE HILARISCHE TAD STRIPS! Volg de avonturen van Tad Stones, Sara Lavrof, Jeff en Belzoni via de leuke strips die je door het spel heen vindt.