SpellForce III Reforced: Complete Edition
De SpellForce III - Reforced Complete Edition biedt meer dan 60 uur speelplezier verspreid over 3 verhaalcampagnes. Bestaat uit: SpellForce III Reforced SpellForce III Reforced: Soul Harvest SpellForce III Reforced: Fallen God Het is het jaar 518. De opstand van de losgeslagen magiërs, de Mage Wars genoemd, is de kop ingedrukt door de Crown. Het was echter een pyrrusoverwinning: hele regio's zijn tot anarchie vervallen, vluchtelingen dwalen door het land op zoek naar onderdak, en een mysterieuze, dodelijke plaag die de 'Bloodburn' wordt genoemd verspreidt zich op razend tempo. Soul Harvest: Drie jaar naar de Purity Wars staat Nortander aan het begin van een nieuw tijdperk. Maar niet alles is zo vredig als het lijkt - wanneer de koningin jou, een onteerde generaal, terugroept naar het thuisland, moet je plotseling op meerdere fronten strijden. Fallen God: Je slinkende nomadische trollenstam heeft maar één doel: overleven. Geteisterd door meedogenloze stropers die het gemunt hebben op jullie waardevolle slagtanden en verzwakt door ziekte, is de hoop bijna verloren - tot een mysterieuze elf jou, het jonge stamhoofd Akrog, een weg naar de verlossing aanreikt: je moet een gesneuvelde god laten herrijzen.