Space Raiders in Space + Clumsy Rush
Space Raiders in Space Geniet van deze waanzinnige mix van roguelike en torenverdedigingsmechanismen. Focus en goed management zijn cruciaal om je team in leven te houden. Jij bent nu de kapitein! Bestuur tot acht helden met unieke eigenaardigheden en talenten. Geef commando's aan individuen of de hele groep. Jouw keuzes bepalen wie er leeft en wie eindigt als insectenvoer. Het is gratis onroerend goed! Bouw je operatiebasis op, verzamel middelen en vind nieuwe wapens. Maak je geen zorgen over een gebrek aan munitie, maar zorg ervoor dat je wapens niet midden in de vijandelijke golf breken. Nou... als het erop aankomt, kun je je bemanning altijd in een heldhaftig gevecht sturen _____________________________ Clumsy Rush GRIJP DE KROON EN REN Geen vermoeiende ingewikkelde tutorials meer, geen half uur uitleg over gameplay-nuances meer - zeg tegen je vriend "pak de kroon en ren" en je bent klaar om te spelen. Met eenvoudige regels kun je direct beginnen met racen. JIJ HEBT DE CONTROLE Gebruik je liever eenvoudigere besturing om de race dynamischer te maken? Of ga misschien groot en gebruik beide benen afzonderlijk voor meer gelach? Of... alle spelers in ijsblokjes veranderen of een nepkroon erin gooien? Wil je spelen als sumo of kerstman? Kies een besturing, een van de 23 race-aanpassingen en, belangrijker nog, de gekste skin voor je kampioen! ELK TRACK IS UNIEK Strategisch gepositioneerde horde schapen, gedraaide wervelingen of kleine windmolens met tornadokracht - dit zijn slechts enkele van de vele gekke obstakels die een puinhoop zullen maken in je races. Elke track wordt willekeurig gegenereerd uit een pool van 47 unieke segmenten. EN IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier aan kan beleven. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen speler zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet langer, pak een gamepad en ren!