CI GamesSchieten
Word de ultieme sluipmoordenaar in Sniper Ghost Warrior Contracts, een zeer realistische moderne-oorlogsvoeringshooter met een meeslepende solocampagne op grote, open maps. Tactisch denken, bewegen in stealth en extreme precisie vormen de sleutel tot de overwinning. Bereid je voor om direct aan de slag te gaan met de Full Arsenal Edition. Deze bevat alle voorgaande DLC. Bevat: ● BASISGAME ● CROSSBOW CHAOS - Verwoest als nooit tevoren met het downloadbare Crossbow Chaos-wapenpack. De kers op de taart van dit pack is zonder twijfel de kruisboog met explosieve pijlen, maar deze catastrofale collectie bevat ook nog drie andere zware wapens (Model 550 TRV-snipergeweer, Mad Sheriff 9-revolver en Car K8-aanvalsgeweer) en natuurlijk de wapenskin Zeb-bruh die geen enkel weldenkend mens over het hoofd ziet. Want waarom zou je er tijdens het uitdelen van keiharde rechtvaardigheid niet goed uit kunnen zien? ● MERCILESS MARKSMAN - Sla ongenadig hard en snel toe met het downloadbare Merciless Marksman-wapenpack, met vier dodelijke vuurwapens (HJ 7.62-snipergeweer, Hub-93-precisiegeweer, Sturm Military 45-handvuurwapen en P5Q STEEL-handvuurwapen) voor ultieme uiterst nauwkeurige oorlogsvoering. Geen enkele zichzelf respecterende sluipmoordenaar zou deze wapens moeten missen... om langer dan 5 minuten te overleven ● SAVAGE SNIPER - Siberië is een verraderlijke plek, genadeloos voor wie onvoorbereid komt. De beste manier om ervoor te zorgen dat dat jou niet overkomt? Zoom in op het Savage Sniper-wapenpack dat drie diverse, maar allemaal even dodelijke professionele wapens bevat: het PR15 HERA-snipergeweer, het Tai Hu SR3-snipergeweer en het MSSR 10-snipergeweer. ● SEEKER SELECTS - Het ultieme starterpack voor beginnende sluipmoordenaars. Profiteer van strategisch voordeel met het door de Seeker zelf uitgekozen trio dodelijke metgezellen. Het downloadbare Seeker Selects-wapenpack bevat drie prachtige wapens die grote impact hebben: het Marcus Tactical 8-snipergeweer, het FFF-45 ACP-handvuurwapen en het ROCK AS100-aanvalsgeweer. ● HJ 7.62 - De HJ 7.62 is een grendelsnipergeweer dat in kleine hoeveelheden is uitgegeven aan het Chinese leger, politie en ordehandhavers. Chinese huurlingen die voor privébeveiligingsondernemingen werken zijn waarschijnlijk verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van dit wapen op de Siberische zwarte markt. ● P5Q STEEL - De P5Q STEEL is een beproefd handvuurwapen met niet alleen de beste munitiecapaciteit van alle pistolen, maar ook een lichter over te halen trekker en een veilig, single-action schotcontrolesysteem met hamermechanisme voor het ultieme stabiele schot. ● STURM MILITARY - De Sturm Military-45 is een semiautomatisch pistool met polymeer frame en een .45 ACP-vuursysteem met voorgespannen slagpin. Het serienummer staat op het stalen chassis, dat is aangebracht in een met glas gevuld nylon frame.