Shivering Stone
Verschuif keien over het ijs om een pad vrij te maken voor de jonge avonturier! Ervaar een serene reis door een winters bos terwijl je de geheimen op je pad ontrafelt en geniet van hersenkrakende scenario's te midden van vredige achtergronden en rustgevende geluiden. Shivering Stone is een schuifpuzzel met elementen uit de omgeving waarin je in de rol kruipt van een jonge man op zijn reis door besneeuwde velden en bevroren bossen. Geniet van de pixelart in hoge kwaliteit met gedetailleerde achtergronden en vloeiende animaties. De 50 levels bevatten steeds moeilijkere schuifpuzzels in bovenaanzicht die elk een heel scherm vullen. Ben jij slim genoeg om ze allemaal op te lossen?