Roguelike Bundle
Slay the Spire: We hebben een combinatie gemaakt tussen een kaartspel en een roguelike om de allerbeste singleplayer deckbuilder te creëren. Stel een unieke deck samen, ontmoet bizarre monsters, ontdek relieken met immense kracht en Slay the Spire! - Stel dynamische decks samen: Kies je kaarten met beleid! Ontdek honderden kaarten die je aan het spel kunt toevoegen bij elke poging om de Spire te beklimmen. Selecteer kaarten die bij elkaar passen om vijanden op efficiënte wijze uit te schakelen en de top te bereiken. - Een continu veranderende Spire: Telkens als je op reis gaat naar de Spire, is de indeling anders. Kies een riskant of veilig pad, neem het op tegen verschillende tegenstanders, kies verschillende kaarten, ontdek verschillende relieken en vecht zelfs tegen verschillende eindbazen! - Ontdek krachtige relieken: In de hele Spire zijn krachtige items te vinden, die ook wel relieken worden genoemd. De effecten van deze relieken kunnen je deck aanzienlijk verbeteren via krachtige interacties. Roundguard: Kasteel Springveer ligt onder vuur! Het is aan de Roundguard om de koning te redden en - belangrijker nog - zijn goud terug te winnen! Smijt je held in het gezicht van gevaar en kaats hordes gevaarlijk schattige monsters af om de bodem van de kerker te bereiken. Met slechts één leven, zul je moeten leren hoe je door gevaren kunt navigeren, strategische keuzes kunt maken en de vaardigheden van je held kunt beheersen als je hoopt de eindbaas te verslaan. Maar geen zorgen, de Roundguard zal altijd terugveren! Stuiterend veel plezier: Intuïtieve flipperkast-gebaseerde gameplay als geen andere kerker-crawler Meerdere klassen: Speel als de Krijger, de Schurk of de Tovenares, elk met hun eigen unieke vaardigheden, items en brutale gevoel voor humor. Willekeurig kasteel: Elke keer dat je speelt, worden niveaus procedureel gegenereerd en worden missiegebeurtenissen en elitemonsters willekeurig geplaatst. Permadood met voordelen: Als je doodgaat, heb je de kans om een speciale snuisterij mee te nemen naar je volgende run. Hoe meer goud je grijpt, hoe groter je kansen om een van de krachtigste snuisterijen te verzamelen. Een rolverdeling van rare snuiters: Chat met de kleurrijke bewoners van het kasteel om missies op te pakken en ontdek waarom sommige ratten hun koning dood willen, wat vandaag de dag het lokale tienerskelet irriteert, of wat de Krijger zal doen als je niet snel genoeg naar een toilet kunt. Veel buit: Meer dan 100 items en snuisterijen, elk met effecten die strategische keuzes en combinatiemogelijkheden bieden. Toon je vaardigheden: Neem deel aan de ranglijsten en probeer alle uitdagende relieken te overwinnen.