REMATCH - PRO EDITION
Ga het gras op met de Rematch Pro Edition, speciaal ontworpen voor de superfans. De inhoud: - Captain Pass Upgrade Ticket – Til je spel en beloningen stap voor stap naar het volgende level. - Blazon Player Background & Title – Laat zien wie je bent met een episch design dat net zo uniek is als jouw persoonlijkheid. - Blazon Buckler Tank Top – Klassieke rebelse tanktop met elegant blazoendesign. Toont je kracht en de wil om met elke wedstrijd je eigen lot te bepalen. - Blazon Pattern (voor boven-en onderlichaam) – Geef je outfit een episch tintje om je unieke identiteit uit te stralen, voor wie een eigen verhaal te vertellen heeft. - Blazon Jewel Set – Met deze sieraden van gevouwen leer schitter je zowel op als buiten het veld.