R6 Membership — 1 maand
Til je Rainbow Six Siege-ervaring naar een hoger niveau met het Membership en ontgrendel exclusieve bundels, packs en andere uitbreidingen! Naast de Premium Battle Pass met tien gratis levels, een gratis Alpha en Delta Pack plus één eventpack per event, krijg je ook nog eens een exclusieve en tijdelijke 3-stappen Legendary Operator-bundel. Er worden per seizoen drie sets uitgereikt, één set per maand en elk meer geanimeerd dan de voorafgaande. Wordt automatisch verlengd tenzij je opzegt; opzegging gaat onmiddellijk in. Voorwaarden en leeftijdsrestricties zijn van toepassing.