Puzzle Quest 3
De nieuwe update van Puzzle Quest 3 is er! Ontdek een nieuw seizoen vol content en belangrijke veranderingen in avonturen, de PVP-modus en meer. De nieuwste update bevat: Nieuw seizoen: Duistere paden bewandeld Ontdek nieuwe vijanden in de landen van Etheria, terwijl een sinistere dreiging boven ons groep hangt dat verder de Duistere Paden op reist. Versla vele nieuwe vijanden en ontgrendel Trarg-bergplaatsen om seizoensbeloningen te krijgen! Nieuwe functie: Takenmenu Een nieuw menu om alle lopende missies, terugkerende passen en dagelijkse doelen van je held te vermelden. Verbeteringen in de avontuurmodus Er zijn diverse veranderingen wat betreft levenskwaliteit om de algehele ervaring te verbeteren, waaronder een nieuw, blijvend winkelmenu van verkopers die je op je reizen tegenkomt. Updates in de PVP-modus We verfijnen de PVP-ervaring met verbeteringen in de menu's en de matchmaking, herzien de scores en geven spelers opties over tegen wie ze willen vechten. De originele match-3 RPG keert terug met een geheel nieuw avontuur met de klassieke combinatie van strategische puzzelgevechten, epische monsters, unieke heldenklassen en rijke fantasieverhalen. Verken mythische kerkers, ontdek waardevolle buit en ontgrendel epische uitrusting terwijl je op een gloednieuwe reis gaat om de volgende Puzzle Quest-legende te worden! Voltooi eindeloze match-3 puzzels! - Win de dag door meerdere kleurrijke edelstenen en dodelijke schedels te matchen in elke richting om verwoestende combo's te creëren! Ontdek je legende - kies uit zeven heldenklassen; start op elk moment een nieuw personage - geen lootbox vereist! Ontgrendel epische uitrusting - verdien buit op je reizen en rust je held uit met legendarische wapens en pantser! Ga op een avontuur - start op elk moment een nieuwe reis met regelmatig wisselende avonturen en lonende live-evenementen. Er is altijd een missie om te voltooien! Seizoenscontent - voltooi verhaalmissies of seizoensgebonden verhaallijnen om unieke beloningen te verdienen die bij elke grote update worden toegevoegd! Ongelooflijke 3D-beelden - ontdek unieke monsters, charmante personages en epische helden, geheel geanimeerd met ongelooflijke effecten! Rekruteer bondgenoten - maak kennis met een cast van personages die zich bij je aansluiten en je helpen meer middelen te verdienen of nieuwe uitrusting te bouwen Verzamel en gebruik uitrusting - verdien verschillende wapens, pantser en spreuken om het op te nemen tegen steeds sterkere vijanden. Multiplayeractie - vecht tegen helden in PVP en klim op in de klassementen, of vorm een groep met maximaal drie vrienden om samen de kerkers in te gaan in realtime!