Pre-order ELDEN RING NIGHTREIGN
Pre-order nu en ontvang de volgende bonuscontent: - Extra Gesture Dit is een Gesture voor gebruik in de game. *De speler kan dit ook later in de game ontvangen. ELDEN RING NIGHTREIGN is een op zichzelf staand avontuur binnen het ELDEN RING-universum, gemaakt om een nieuwe game-ervaring te bieden door de kern van het spelontwerp opnieuw vorm te geven. VERRIJS SAMEN Werk samen met andere spelers om het op te nemen tegen de vallende nacht en de gevaren erin, met coöp voor 3 spelers. WORD EEN HELD Speel als unieke, bekwame helden met hun eigen vaardigheden en charme. Afzonderlijk zijn ze al sterk, maar in teamverband kunnen ze hun krachten combineren voor sterke synergieën. STRIJD TEGEN DE NACHT Overwin een meedogenloze dreiging die raast door een land dat tussen elke spelsessie verandert en versla de geduchte eindbaas van die nacht!