Overload
Overload combineert intense actie met prachtige graphics voor de ultieme shooter zonder zwaartekracht. Een spannend verhaal voor wanneer je alleen speelt, een score-aanvalsmodus en online met meerdere spelers spelen zorgen ervoor dat de speler een onvergetelijke ervaring krijgt en het spel vaak opnieuw kan spelen. Vernietig robots, red overlevenden, blaas de reactor op en ontsnap voordat de hele zaak ontploft! Van de makers van de klassieker Descent.