Our Adventurer Guild
Je vriend, de voormalige gildemeester van het afnemende gilde van avonturiers, is overleden en heeft jou tot zijn opvolger benoemd. Zal jij het gilde naar roem en glorie leiden? Of zal het uiteindelijk onder jouw leiding uiteenvallen? Our Adventurer Guild is een spel over het leiden van een avonturiersgilde. Accepteer missies om de reputatie van je gilde te verhogen. Leid je avonturiers in zoektochten en vecht tegen vijanden in beurtgebaseerde tactische gevechten. Houd het humeur en de relaties van je avonturiers in de gaten. Voed ze op en kijk hoe ze naam maken. KENMERKEN Word de gildemeester van het avonturiersgilde Manage je gilde en je avonturiers. Laat je gilde niet ten onder gaan en leid je avonturiers naar een betere toekomst. Turn-based tactische gevechten Vecht in dodelijke grid-gebaseerde tactische gevechten tegen tientallen verschillende vijanden met hun eigen unieke vaardigheden. Maak gebruik van het dappere systeem om je avonturiers tot het uiterste te drijven. Zullen ze de kansen overwinnen en het tij van de strijd keren of zullen ze onder de druk bezwijken? Gedenkwaardige personages Je avonturiers hebben hun eigen karaktertrekken en eigenschappen. Zie ze groeien en relaties met elkaar ontwikkelen. Blijven ze zoals ze zijn of zal het leven van een avonturier een stempel op hen drukken? Bouw je avonturier Train je avonturiers tot legendes. Kies uit verschillende klassen met elk hun eigen vaardigheden om te ontdekken. Pas hun uiterlijk aan en stel een groep samen naar jouw smaak. Creëer Gebruik de materialen die je avonturiers tijdens hun zoektochten vinden om voorwerpen te maken die hen zullen helpen tijdens hun volgende avontuur. Ontmoet de cast Ontmoet verschillende personages die je zullen helpen op je pad om het avonturiersgilde te herstellen. Elk met hun eigen persoonlijke verhalen en persoonlijkheden.