Nightmare Reaper
Een donkere en gewelddadige mengeling van retro en moderne actiegames, geïnspireerd op de klassieke 2.5D first-person shooters uit de jaren '90, met elementen van moderne looter shooters en roguelites. Intense en verslavende gameplay Talloze vijanden zijn gepropt in open levels vol verrassingen, geisers van bloed en schatten. Jij staat op om haar ondergang te voorkomen en je vecht het uit met nachtmerries om verlossing te oogsten in bloed.