Grind Survivors
NEEM HET OP TEGEN DE MEEDOGENLOZE HORDE Grind Survivors stort je in een meedogenloze action rogue- en survivors-like waarbij je als grote demonenjager de strijd aangaat met eindeloze golven helsgebroed. Op een post-apocalyptische aarde die overspoeld is door demonische corruptie, is elke run een gevecht om overleving en een kans om sterker te worden. Ontwijk explosieve kogelregenchaos, verzamel krachtige upgrades en maak procedureel gegenereerde wapens buit met unieke stats, eigenschappen en herkomsten. PLUNDER, EVOLUEER, HEERS Elke demon die je omlegt zou wel eens je volgende favoriete geweer bij zich kunnen hebben. Zeldzame vondsten gaan gepaard met krachtige voordelen en unieke eigenschappen die de manier waarop ze spelen veranderen. Wapens van een hogere rang slaan harder toe dan ooit. Bij The Forge kun je wapens samenvoegen tot een krachtig aangepast wapen, combo's met droomvoordelen stapelen of je geluk beproeven met riskante upgrades. Heb je lef? Wijzig de statistieken dan willekeurig en zie wat je krijgt. In Grind Survivors is elk wapen een kans om de game te kraken... in jouw voordeel. EEN WERELD IN BRAND Met brute visuals, meerdere helse biomen en een eindeloze schalingsmodus waarmee je de grenzen van je build kunt verleggen, biedt Grind Survivors doorlopende actie, bevredigende progressie en een heleboel demonen om stof te laten happen. HOOFDKENMERKEN - Oneindige golven – Overleef steeds grotere zwermen met demonische vijanden. - Kies je eigen speelstijl – Ontgrendel synergiën en stapel upgrades die elke run vormen. - Buitgedreven gevechten – Ontdek procedureel gegenereerde wapens met willekeurige eigenschappen. - Risico's nen beloningen – Upgrade je gear met riskante keuzes bij The Forge. - Diverse biomen – Vecht in verschroeide steden, brandende bossen en aangetast land. -Adembenemende visuals – Een duistere, intense vormgeving vol bloed en vernietiging. - Eindeloze modus – Beproef je ultieme build in een overlevingsstrijd met oneindige schalingsmogelijkheid.