Never Alone Arctic Collection
Never Alone is een sfeervol puzzelplatformspel voor 1 of 2 spelers, ontwikkeld in samenwerking met de Alaska Native-gemeenschap. Het duikt in de traditionele folklore van de Iñupiat om een unieke gamebeleving te creëren. Speel als meisje en vos en wissel tussen de twee. Het meisje en de vos moeten samenwerken om met hun eigen unieke vaardigheden uitdagingen te overwinnen en puzzels op te lossen. Een tweede speler kan zich elk moment aansluiten voor lokale co-op play. Foxtales heeft drie geheel nieuwe levels vol gebieden om te verkennen, puzzels om op te lossen en vijanden om te verslaan. Peddel door golven, pakijs en stromingen, of duik onderwater en reis over de zeebodem, door mysterieuze grotten en door een gezonken dorp. The Never Alone Arctic Collection omvat zowel Never Alone ( Kisima Ingitchuna ) en de Foxtales DLC.