Naheulbeuk's Dungeon Master
Dit is jouw missie, als je die aanneemt! Belichaam Reivax, de al dan niet nederige rentmeester van de Dungeon of Naheulbeuk. Jaren voor de eerste inval van onverschrokken avonturiers, is het jouw taak om de wankele toren te bouwen, te ontwikkelen en te bevolken. Probeer vooral je meester, de kwaadaardige tovenaar Zangdar, niet van streek te maken. Durf jij deze taak aan? Verwerf glorie en bouw de kerker van je dromen! Versier elke kamer met veel voorwerpen en meubels om nieuwe klanten en medewerkers aan te trekken! Breng je reputatie naar ongekende hoogtes met een wereldberuchte kerker! Verhoog de reputatie van Tripe adviser om nieuwe klanten naar je herberg te lokken! Stel je kostbaarste schatten tentoon om hun voordelen te krijgen! Bescherm ze echter tegen jaloerse buren! Naarmate je groeit, speel je nieuwe kerkerlevels vrij om uit te breiden en te variëren! Neem het minst nutteloze personeel aan om te werken, te verdedigen, te plunderen en de kwaadaardige Zangdar te dienen. De wereld Naheulbeuk wordt bewoond door verschillende en ongewone wezens, elk met hun eigen kwaliteiten en vaardigheden. Kun jij ze de baas? Houd rekening met de verwachtingen en behoeften van de andere handlangers om het beste of slechtste uit hun capaciteiten te halen! Upgrade ze voor een betere workflow en voldoening! Handel stakingen en andere vormen van ongehoorzaamheid af zoals jij wilt! Ga de frustratie van Zangdar te lijf om je kwetsbare positie veilig te stellen! Verdedig de kerker tegen avonturiers terwijl deze groeit en een reputatie vergaart! Bouw verraderlijke vallen en hinderlagen om overvallers te vangen en hun lot te bezegelen! De aanval is de beste verdediging, stuur je handlangers naar naburige kerkers om ze te plunderen en te overvallen! Wil je de concurrentie uitschakelen? Stuur je huurlingen en bewakers dan op inval door het hele land van Fangh! Er bestaan veel facties in Naheulbeuk, probeer ze niet te veel te irriteren of je riskeert vergelding! Productie is de sleutel tot succes en het bereiken van een monopolie, dus produceer veel grondstoffen om de markt te overspoelen! Gereedschap, wapens, compost, informatie, astrale energie en nog veel meer! Sla ze op of verkoop ze om er voordeel uit te halen! Gebruik de Crac 40 verstandig om succes te boeken! Speel de markt vrij, waarmee je toegang krijgt tot nieuwe voorwerpen en artefacten!