My Friend Pedro
My Friend Pedro is een gewelddadig ballet over vriendschap, fantasie en de strijd van een man om iedereen die op zijn pad komt te vernietigen in opdracht van een denkende banaan. Met strategisch gebruik van gesplitst richten, slow motion en ouderwets ruiten inslaan ontstaat de ene na de andere sensationele actiereeks in een explosieve strijd in de gewelddadige onderwereld. Ontketen een stortvloed aan verwoesting met ongelofelijk veel controle over zowel je wapens als je lichaam. Kronkel door de lucht terwijl je met beide handen op de grootste bedreigingen richt of coördineer het perfecte ricochetschot om een nietsvermoedende gangster in de rug aan te vallen. Wissel het gejaagde rennen en schieten af met dynamische sequenties zoals een spannende motorachtervolging of neem even rustig de tijd om een reeks slimme (en mogelijk dodelijke) fysicapuzzels op te lossen.