MXGP2
Bereid je voor op de motocross van je leven! Officiële motoren, wedstrijdschema’s en echte banen: deze explosieve mix zet je midden in de wereld van MXGP! Race op de 10 officiële banen van het seizoen 2015 van het MXGP Kampioenschap, ervaar de spanning van MXoN en laat op de 4 spectaculaire indoorbanen zien wat je kunt! Maar er is nog meer, stel je eigen team en coureur samen en verbeter de prestaties van je motor met de talloze accessoires van de grootste merken in de motocross-wereld!