MXGP2 - Cairoli Replica Equipment
Ben je er klaar voor om de baan op te gaan gekleed als Cairoli? Met de MXGP2 - Cairoli Replica Equipment DLC kun je je eigen coureur uitrusten met de Airoh Aviator-helm, de AXO Motion3-kit en de Sidi Crossfire2 TC222 limited edition-laarzen die de achtvoudige wereldkampioen droeg tijdens het seizoen 2015 van het officiële MXGP kampioenschap!