Monument Valley: The Collection
Geniet van de volledige bekroonde Monument Valley-serie in één digitale bundel. Begin met Ida's zoektocht naar vergeving via onmogelijke monumenten in Monument Valley. Ga verder met Ro en haar kind terwijl ze de veranderende architectuur en de stille band tussen moeder en kind verkennen in Monument Valley 2. Sluit af met Monument Valley 3, waarin Noor door vervagende werelden vaart op een reis om het licht te herstellen. Dit is de eerste keer dat alle drie de games zijn samengebracht - een kans om de volledige trilogie te ervaren in één zorgvuldig samengestelde collectie. Monument Valley: The Collection biedt uren aan rustgevende puzzels, suggestieve beelden en meeslepende soundscapes die al tot de verbeelding van miljoenen mensen hebben gesproken. Of je nu terugkeert naar deze games of ze voor het eerst ontdekt, Monument Valley: The Collection is de ultieme manier om in een wereld van onmogelijke schoonheid te stappen.