Monument Valley
Een reis door onmogelijke schoonheid Ga op een gedroomd avontuur in het iconische Monument Valley, het bekroonde puzzelspel waarin architectuur de werkelijkheid tart. Leid prinses Ida door surrealistische monumenten en ontdek verborgen paden en optische illusies die de waarneming op de proef stellen. Stap in een wereld waar het onmogelijke mogelijk wordt. In Monument Valley leid je de stille prinses Ida door adembenemende landschappen, over kronkelige trappen en naar steeds veranderende monumenten. Elke puzzel is een kunstwerk, geïnspireerd door minimalistisch design, oude architectuur en breinbrekende onmogelijke geometrie. Manipuleer de omgeving om verborgen paden te onthullen, wees de raadselachtige kraaienmensen te slim af en onthul de geheimen van de heilige geometrie. Met intuïtieve besturing, een meeslepende soundtrack en levendige beelden is Monument Valley een ervaring voor elk type speler. Kenmerken: - Breinbrekende puzzels: draai, verschuif en vervorm de wereld om nieuwe paden te onthullen. - Prachtige beelden: geïnspireerd door optische illusies en oude architectuur uit de hele wereld. - Meeslepend geluid: een reactieve, persoonlijke soundtrack die elke beweging die je maakt versterkt. - Volledige editie: inclusief de uitbreiding Forgotten Shores voor de complete reis. Kun jij Ida begeleiden op haar zoektocht naar vergiffenis? Ontdek waarom Monument Valley de harten van miljoenen spelers wereldwijd heeft veroverd! ustwo games zijn trotse onafhankelijke ontwikkelaars, vooral bekend van de bekroonde Monument Valley-serie, Land’s End, Assemble with Care en Alba: A Wildlife Adventure.