Mob Control: Complete Edition
Ervaar de vreemd bevredigende sensatie wanneer je ziet hoe je mob zich vermenigvuldigt terwijl je op de poorten richt en schiet. Zie hoe je leger groeit tot enorme proporties! Zet strategisch je machtige kampioenen in om door vijandelijke mobs heen te breken en hun basissen te bereiken. Kies de beste combo om te winnen! Features: - Schiet nieuwe Knight- en Soldier-mobs af met hun eigen unieke statistieken - Gebruik je nieuwe Triple cannon die drie mobs tegelijk afvuurt! - Schiet de nieuwe Explodon kampioen met de primaire vaardigheid Jump & Crush en de gebiedsvaardigheid Final Boom - Gebruik de nieuwe ultimates Rocket Barrage en Mass Abduction - Open daarnaast 22 booster packs met kaarten - Besteed 55000 extra munten aan het upgraden van je kaarten in het arsenaal - Schiet mobs af uit je kanon en laat je leger groeien - Lanceer sterke kampioenen wanneer je kanon supercharged is - Speel in de lokale multiplayer met een vriend en schiet met twee kanonnen tegelijk! - Gebruik strategisch multiplier gates of speed boosts om een aanzienlijk voordeel over je vijand te behalen - Vernietig vijandelijke basissen en versterk de jouwe - Speel zelfs tegen twee vijanden tegelijk! - Ontgrendel en upgrade verschillende kanonnen, superkampioenen, mobs en ultimates! - Open een booster pack om je kaartencollectie te verbeteren Gebruik de speciale elementen in de levels, zoals speed boosts, multipliers, bewegende poorten en nog veel meer. Verdedig, verover en stijg naar de overwinning in deze epische tower defense-strijd! Als je hulp nodig hebt, kun je een vriend uitnodigen om samen in de lokale multiplayer te spelen! Maak je klaar voor de strijd, ontwikkel samen een strategie en schiet je mobs af uit TWEE kanonnen om te triomferen! Win gevechten om booster packs met verschillende zeldzaamheden te ontgrendelen en verbeter je kaartencollectie. Verzamelaarskaarten hebben de kracht om je tower defense-strategie naar nieuwe hoogten te tillen. Ontgrendel alle kanonnen, mobs en kampioenen in het arsenaal en ontdek hun geweldige evoluties terwijl je ze upgrade! Roep je leger bijeen, benut de kracht van verzamelkaarten en word de tower defense-kampioen die je geboren bent te zijn!