Microsoft Mahjong
Vind je zen met Microsoft Mahjong terwijl je tegels combineert tegen prachtige achtergronden met kalmerende geluiden. Kies je moeilijkheidsgraad en bord voor een rustgevende game-ervaring. Speel alle tegels weg om het spel te winnen en de Mahjong-draak op te roepen, want die brengt je geluk en vreugde om het te vieren! Ontdek nog meer plezier met het matchen van tegels in de dagelijkse uitdagingen. Train je hersenen met vijf (5) nieuwe puzzels per dag in spannende gamemodi: Golden Tiles, Lightning Tiles, Match Attack, Score Attack en Classic. Verdien linten om een perfecte set te voltooien. Ongedaan maken, herschikken of inzoomen om het spel aan te passen en je perfecte balans te vinden. Meld je aan met een Microsoft-account om achievements te halen, tegen vrienden te strijden en je persoonlijke statistieken bij te houden. Door je aan te melden, wordt je voortgang opgeslagen, zodat je op elk Windows-apparaat verder kunt spelen waar je was gebleven. Geniet vandaag nog van het rustige spel Microsoft Mahjong.