Lacuna - A Sci-Fi Noir Adventure
Nog een sigaret tuimelt in de afgrond. De zon komt langzaam op, glinsterend in de zee van gebouwen beneden. Ik kijk nog een laatste keer omhoog naar de sterren voor ze verdwijnen. Ze bieden geen advies. Het kan ze geen zak schelen. Ik moet deze beslissing alleen nemen, en heel snel. Het probleem is dat ik niet weet hoe. Ik heb nooit kunnen ontdekken waarom ik doe wat ik doe. Niet echt. Geen tijd meer om te denken, ik moet gaan. Het zit zo Jij bent Neil Conrad, CDI-agent. Wakker geschud door het nieuws van een moord, stort je je op een zaak die spoedig je leven en het hele zonnestelsel op z'n kop zal zetten. Stel vragen, verzamel bewijsmateriaal en pas de stukken in elkaar tot de lelijke waarheid zich openbaart... of niet. Geen terugnemingen Het verhaal vertakt en eindigt op basis van je acties. Er is geen weg terug. Je kunt naar het einde haasten – als je het tenminste niet erg vindt de prijs te betalen. Speel je kaarten goed, dan kom je er misschien levend uit. Hoe ver ga jij? Sommige vragen hebben geen juist antwoord. Verraad je een vriend om je gezin te beschermen? Breng je een geliefde in gevaar in ruil voor de openbare veiligheid? Bewaar je de vrede of onthul je de gruwelijke, wereldschokkende waarheid? Hongerig naar point-and-click-avontuur? Hoewel de klassiekers in hun tijd geweldig waren, rekent Lacuna af met de bekende problemen van veel avonturenspellen!