Techno Banter
Jij bent de uitsmijter van de Green Door-club, waar elke beslissing telt. Wijs onwaardige feestgangers af met gevatte reacties, verken de neonverlichte stad en dompel jezelf onder in de underground technoscene van een stad geïnspireerd door Berlijn. De beat is zwaar—ben je erbij? Welkom in de ruwe, neonverlichte straten van Rainbow Drive, waar de nacht nooit eindigt en de muziek nooit stopt. In [i]Techno Banter[/i] speel je als Nil, een voormalig rijzende ster die nu uitsmijter is in de beruchte Green Door-club. Jouw taak? Het feest gaande houden door gasten bij de ingang te beoordelen. Zijn ze klaar om te feesten, of passen ze niet bij de sfeer? Als ze niet aan de eisen voldoen, is het tijd om ze weg te sturen met een scherpe belediging, een gevatte reactie of een vernietigende grap. Elke nacht is een nieuwe uitdaging. Je komt een parade tegen van vreemde, excentrieke personages, elk met hun eigen verhaal, stijl en persoonlijkheid. Als uitsmijter van The Green Door moet je elke gast snel beoordelen. Is hun outfit ‘feestwaardig,’ of een wandelende modecatastrofe? Zijn ze hier om de hele nacht te dansen of om problemen te veroorzaken? Wanneer het tijd is om ‘nee’ te zeggen, moet je dat met stijl doen—want in [i]Techno Banter[/i] kunnen woorden harder raken dan een basdrop. Dompel jezelf onder in de levendige, pulserende wereld van Rainbow Drive, een district vol met neonlichten en basbeats. De stad zit vol met vreemde en fascinerende inwoners, maar jij moet je weg vinden door de hoeken en gaten. Van donkere steegjes tot oogverblindende dansvloeren—elke hoek van de stad vertelt een verhaal, en elke nacht brengt een nieuwe ervaring. Door te werken bij de ingang van The Green Door en de kwaliteit van het feest te waarborgen, krijg je de kans om de club te upgraden en te transformeren tot een waar paradijs voor technoliefhebbers. Een echte techno-ervaring is niet compleet zonder een geweldige soundtrack. [i]Techno Banter[/i] bevat nummers van echte Berlijnse dj’s en vangt de rauwe energie van de undergroundscene. Elk feest wordt gekenmerkt door diepe house- en technobeats die je rechtstreeks naar het hart van de Berlijnse ravecultuur brengen. Of je nu gasten afwijst of de stad verkent, de muziek houdt je in het ritme van de beats. Laat alleen binnen wie het waard is en wees scherpzinnig bij de rest.