Katana ZERO
Katana ZERO is een stijlvolle, duistere actieplatformgame met bloedstollende actie en dodelijke gevechten. Hak, sla en manipuleer de tijd om je verleden te ontrafelen in een mooi, meedogenloos acrobatisch avontuur. Buitengewone gevechten: Overmeester je tegenstander zoals de situatie dat vereist. Kaats munitie terug naar tegenstanders, ontwijk aanvallen en manipuleer vijanden en omgevingen met vallen en explosieven. Zorg dat niemand het overleeft. Handgemaakte scènes: Elk level is uniek ontworpen en kan op talloze manieren worden gespeeld. Wees creatief en versla je tegenstanders met je eigen spontane acties. Onconventionele verhaallijn: Een betoverend verhaal dat wordt verteld via in de gameplay verweven filmscènes, met onverwachte wendingen en een verrassend einde.