Hunt: Showdown 1896 - Starter Edition
Start je avontuur in de wereld van Hunt: Showdown 1896 met een streepje voor op de concurrentie. Deze bundel bevat The Prodigal Daughter (jager) en haar wapens, plus Last Gust (Ranger 73 Swift), Carter (jager) en zijn wapens, en 1150 Blood Bonds.