Hunt: Showdown 1896 - Ghost Face Rampage
Deze DLC bevat 1 jager, 2 wapens en 1 hulpmiddel: - Ghost Face (jager) - Hush (Frontier 73C Silencer) - Whisper (Bornheim No. 3 Silencer) - Life Taker (mes) - Ghost Face (avatar) Het masker lag op zijn veranda toen Nehemiah Hexum de deur opende. Het hout ervan was verweerd, melkachtig wit geworden door de ouderdom, en het gezicht had een verwrongen blik. Iemand had het duidelijk tegen het huis van Nehemiah aan gegooid, maar hij wist niet wie of waarom. Nieuwsgierig bukte hij om het op te rapen en plotseling voelde hij sterk de behoefte om het op te zetten. Hij aarzelde even en schoof het toen over zijn hoofd. Nehemiah woonde alleen aan de rand van de bayou. Hij was weduwnaar, erg op zichzelf en hij verdedigde zijn land tegen indringers - zowel jagers als verdorvenen. Dat bleek maar goed ook. Hij had het masker nog niet opgezet, of zijn brein vulde zich met bloederige visioenen. Hij zag zijn handen waar het bloed vanaf druppelde en lichamen op de grond voor hem. Van slag zette hij het masker af en overwoog om het in het moeras te gooien. Maar iets hield zijn hand tegen en hij nam het mee naar binnen. Hij legde het op een tafel en liet het daar achter. Avond na avond staarde hij ernaar. Soms kreeg hij het gevoel dat het terug staarde. Op een avond zette hij het opnieuw op. Dit keer zette hij het niet af toen de visioenen verschenen. Dit keer pakte hij zijn vertrouwde Bornheim, een geweer en op het laatste moment ook een mes. Vervolgens ging hij naar buiten, op zoek naar iemand om deze visioenen mee te 'delen', direct en dichtbij.