HITMAN World of Assassination
Betreed de wereld van de ultieme huurmoordenaar. WORD AGENT 47 Test je dodelijke vaardigheden op ruim 20 locaties in dit spannende spionageavontuur. VRIJE AANPAK Creativiteit is je dodelijkste wapen. Ontgrendel nieuwe uitrusting en ontwikkel je talenten in eindeloos herspeelbare missies. MOORDWERELD Ontdek een levende wereld, vol intrigerende personages en dodelijke mogelijkheden. FREELANCE HITMAN Een nieuwe manier om op je eigen voorwaarden te spelen, waarbij je sluipelementen en gedegen strategische planning combineert met een constante en oneindig herspeelbare gameplay-ervaring. HITMAN World of Assassination combineert het beste van HITMAN, HITMAN 2 en HITMAN 3, zoals de hoofdcampagne, contractenmodus, escalaties, speelhallen met tijdelijke doelwitten en uitgelichte live content.