Hell Let Loose - Ultimate Edition
Doe je plicht in de continu uitbreidende Tweede Wereldoorlog-ervaring op epische schaal van Hell Let Loose. De 50v50-gevechten met een dynamisch verschuivende frontlinie van deze firstpersonshooter vereisen teamwerk, communicatie en strategie. Niet alleen om te winnen, maar om te overleven! Zet je schrap voor oorlogvoering op een reeks iconische slagvelden, waar je met je teamgenoten vecht tegen andere bedreven soldaten in een van de veertien unieke, belangrijke rollen. De Ultimate Edition bereidt je voor op de strijd met 6 van onze populaire DLC-packs: Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver of Iron Vanguard en Cavalry Coat. Stort je in de chaos van de oorlog met verschillende historische wapens, voertuigen en uitrusting vol uitzonderlijke details, waardoor de wrede en bloederige oorlog een extra realistisch tintje krijgt. Tot ziens aan het front!