Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
Neem deel aan de belangrijke slag om Mortain met de bundel 'Operation Lüttich'. Deze DLC belicht zowel de Amerikaanse als Duitse kant van het gevecht om Mortain. Aan Amerikaanse zijde ving het 7e Legerkorps de zwaarste klappen op van Operatie Lüttich, het Duitse tegenoffensief in Mortain. Het 7e Legerkorps bestond uit meerdere infanteriedivisies en tankbataljons en moest voorkomen dat de Duitse troepen de Amerikanen de pas afsneden. Aan Duitse zijde vinden we het 47e Pantserkorps terug. Dit korps bestond uit meerdere divisies van het Duitse leger en voerde Operatie Lüttich aan, het tegenoffensief in Mortain. Dit korps bestond naast nieuwe rekruten ook uit veteranen van het oostfront. Deze downloadbare content bevat: Voor de Amerikaanse troepen: '30th Infantry Division' (beschikbaar voor de US Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper en Spotter), '743rd Tank Battalion' (beschikbaar voor de US Tank Commander en Crewman), 'VII Corps' (beschikbaar voor de US Commander), 1 nieuw hoofd en 1 nieuw kapsel voor alle rollen. Voor de Duitse troepen: '2. Panzergrenadiers' (beschikbaar voor de German Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper en Spotter), '2. Panzerdivision' (beschikbaar voor de German Tank Commander en Crewman), 'XLVII. Panzerkorps' (beschikbaar voor de German Commander), 1 nieuw hoofd en 1 nieuw kapsel voor alle rollen.