Gravel Special Edition
Koop de Special Edition en download de volledige game + Season Pass met 5 premium uitbreidingsets! Gravel heeft arcade-achtige, bloedstollende gameplay: vernietig obstakels, neem de kortste weg en vergeet de regels om te winnen! Race de wereld rond in allerlei omgevingen met 4 verschillende disciplines: - Cross Country: de snelste checkpointraces in de woestijn van Namibië of de bergen van Alaska - Wild Rush: parcours in unieke omgevingen, zoals een Polynesisch atol of een Australische ertsmijn. - Stadium Circuits: echte en fictieve arena's met spectaculaire lay-outs. - Speed Cross: negen echte circuits met een mix van asfalt en terrein, van Las Vegas tot Montalegre Maak kennis met de vijf Off-Road Masters-winnaars van de vorige jaargang. Neem het tegen ze op in een echte show, verdien roem en fans in ruim 60 events op de extreemste plekken op aarde of race online tegen andere spelers om Gravel-wereldkampioen te worden!