Flailing Limbs Bundle
Bob is een doodnormaal mens zonder superkrachten, maar met de juiste middelen kan hij veel doen. Misbruik deze middelen en je kunt zelfs nog meer! De wereld van Humans: Fall Flat zit bomvol geavanceerde krachten en innovatieve bediening die gemaakt is voor een groot aantal uitdagingen. De dromen van Bob zitten boordevol raadsels en puzzels die je op moet lossen en afleiding om mee te experimenteren om tot hilarische resultaten te komen. De werelden mogen dan fantasierijk zijn, maar de wet van de zwaartekracht is heel echt. ---- Manual Samuel is een klassiek avonturenspel met een wilde twist. Nadat onze held een afspraak met de dood heeft gemaakt, moet Samuel het 24 uur overleven door zijn lichaam zelf te bedienen. Van ademen tot knipperen, rijden en werken. Deze taken moet je allemaal volbrengen. En da's niet gemakkelijk, want de dood zelf hijgt in je nek en maakt het je moeilijk!