Duke Nukem Forever
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans.Zet je zonnebril op en kruip in de huid van Duke Nukem, wiens legende epische proporties heeft aangenomen in de jaren na zijn laatste avontuur. De aarde wordt aangevallen door horden aliens en alleen Duke kan de wereld redden. Ga er maar voor zitten, want met de over-the-top singleplayer-actie en de waanzinnige multiplayerspeltypen ben je dagen bezig!