Directive 8020
De makers van UNTIL DAWN en THE QUARRY verblijden ons met een gloednieuw filmisch scifi horroravontuur dat intense survival-gameplay combineert met belangrijke keuzes en een vertakkende verhaallijn. De aarde is stervende en de mensheid heeft geen tijd meer. Op 12 lichtjaar van huis biedt Tau Ceti f hoop. Als het kolonieschip Cassiopeia neerstort op de planeet, realiseert de bemanning zich al snel dat ze verre van alleen zijn. De bemanning van de Cassiopeia moet ontsnappen terwijl ze worden opgejaagd door een alien die zijn prooi nabootst. Terwijl ze vechten om te overleven, worden ze geconfronteerd met de moeilijkste keuze van allemaal: om zichzelf te redden, moeten ze het leven van iedereen op aarde op het spel zetten. Kenmerken: NEXT-GEN FILMISCHE SURVIVALHORROR Beleef een meeslepend filmisch verhaal en bloedstollende horror tijdens een ruimtemissie om de mensheid te redden, samen met Hollywood-actrice Lashana Lynch (Bob Marley: One Love, The Woman King) als de baanbrekende astronaute 'Young'. REALTIME BUITENAARDSE GEVAREN Vermijd een dodelijke buitenaardse bedreiging die door de donkere gangen van het schip zwerft en erop uit is om menselijk leven uit te roeien. Overwin je vijanden met geïmproviseerde wapens, bliksemsnelle reflexen en sluipwerk. VERTROUW NIEMAND Ontdek een alien die zijn prooi perfect nabootst. Jaren aan training en vertrouwen gaan verloren voor de bemanning wanneer hun vijand zich in het volle zicht verbergt. Wie is menselijk en wie niet? Jouw keuzes zijn belangrijker dan ooit! DRAAI BESLISSINGEN TERUG Herschrijf je lot en verander de loop van je verhaal met onze nieuwe Turning Points-verhaalstructuur. Ontdek meerdere eindes, ontgrendel verborgen paden en red je bemanning van hun noodlottige dood. SPEEL NIET ALLEEN: Rekruteer een bemanning van maximaal vijf spelers om samen met je op de bank op je missie te gaan in een filmische modus. Kies welke bemanningsleden je wilt besturen en werk samen met je vrienden om buitenaardse infiltranten, dodelijke dilemma's en catastrofale systeemstoringen te overleven. Onlinemultiplayer wordt in een update na de release uitgebracht. In de ruimte kent de dood vele vormen.