In 2029 worden mensen met cybernetische implantaten beschouwd als paria's en leven ze gescheiden van de samenleving. Adam Jensen is nu een ervaren geheimagent, die moet werken in een wereld die zijn soort veracht. Met een nieuw arsenaal hypermoderne wapens en verbeteringen, moet hij de juiste aanpak kiezen, beslissen wie hij kan vertrouwen en een wereldwijde samenzwering ontrafelen. Uitgebreid met HDR voor rijkere en meer heldere kleuren.* MENS 2.0 Kies uit allerlei geavanceerde wapen en cybernetica en pas ze aan. IN DE NABIJE TOEKOMST IS DE MENSHEID VERDEELD Verken uiteenlopende locaties in een toekomst waar de mensheid gevaar loopt. BELANGRIJKE KEUZES EN GEVOLGEN De acties die je onderneemt spelen een cruciale rol in de afloop van het spel. DEUS EX: MANKIND DIVIDED - BREACH - NIEUW SPELTYPE Deus Ex: Mankind Divided – Breach is een live speltype, dat de gameplay verrijkt met puzzelarcade-elementen. *HD-functionaliteit beschikbaar op Xbox One S met ondersteunde games en tv's.