Deadlink
Deadlink is een cyberpunk-FPS met roguelite-elementen. Jij bent de eerste die is gerekruteerd voor het experimentele Deadlink-project. Bestuur een autonoom gevechtspantser en baan je al vechtend een weg door krappe sloppenwijken, verdorven laboratoria, smoezelige warenhuizen en strakke kantoorgebouwen. Je missie: de plannen van de machtigste corporaties ter wereld dwarsbomen. Gebruik een dodelijk arsenaal, upgrade je vaardigheden en technologie, leg verwoestbare omgevingen plat en haal de winstmarges van corporaties onderuit, en dat allemaal tegelijkertijd. Jij bent het beste wapen van de Corporatieve Veiligheidsdienst en het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de corporaties en hun louche deals op losse schroeven komen te staan. Terwijl het team je vanuit het hoofdkwartier bijstaat, word jij zonder pardon op het strijdveld gegooid, waar een militaire operatie die in de doofpot kan worden gestopt een veel goedkopere oplossing is dan een hopeloze rechtszaak. Elke willekeurig samengestelde run is anders, maar één ding verandert nooit: je bent altijd in de minderheid. Blijf alert terwijl je rent, springt en de omgeving in jouw voordeel gebruikt. Je kunt niet stil blijven staan, zelfs niet voor even. Rust je pantser uit met krachtige wapens. Probeer verschillende combinaties uit en verwoest alles op je pad. Ben je een scherpschutter die vijanden op afstand neerschiet, haal je ze liever onderuit met statuseffecten of gooi je jezelf met wapens in de aanslag in de strijd? Wat je speelstijl ook is, je vindt er de juiste kit voor. Je vijanden komen nooit kogels of manschappen tekort. Maar jij bent ook geen doetje. Goed, je verliest misschien zo nu en dan een gevechtspantser, maar de volgende is weer sterker. Begin elke nieuwe run met verbeterde vaardigheden en nog dodelijkere vuurwapens!