Crimson Chrome Bundle
Twee geweldige twin-stick shooters voor één superprijs! Neon Chrome is een keiharde, roguelike, cyberpunk top-down shooter vol cybernetische verbeteringen, procedureel gegenereerde levels, verwoestbare omgevingen en spannende baasgevechten. Kun jij de Overseer tegenhouden? De cultklassieker Crimsonland is een arenashooter met honderden vijanden tegelijk in beeld, tientallen wapens, zeer bevredigende power-ups en een verslavende onlinecompetitie. Hoelang weet jij te overleven?