Cakey's Twisted Bakery
Cakey's Twisted Bakery is een stealth survival horror waarin je moet bakken om te overleven. Je zit vast in een gestoorde bakkerij waar het krioelt van de monsters met zoete tanden. Je speelt als een verdwaald kind dat op zoek is naar je broer. Sluip door snoepkleurige gangen, verzamel bizarre ingrediënten en maak taarten met kleurcodes die je vijanden kunnen verdoven en vernietigen. Verstop je onder tafels, tim je bewegingen en onthul het duistere geheim achter de grijnzende gezichten van de bakkerij. Eén recept per keer, vecht je een weg naar buiten voordat je het volgende toetje wordt.