The Stairwell
Het is je eerste dag als beveiligingsbeambte in een mysterieus gebouw dat is ontworpen door een onbekende architect. In het enorme trappenhuis moet je de verdiepingen inspecteren op gemelde vreemde verschijnselen. Baan je een weg door het gebouw en kies zorgvuldig welke kant je opgaat op basis van je bevindingen. Hoe te spelen: Als alles normaal is, ga je naar boven. Als je een afwijking opmerkt, ga dan snel naar beneden. Mis niet te veel afwijkingen. The Stairwell is een psychologische horrorgame geïnspireerd op anomalie-loopgames zoals The Exit 8, met een nieuwe verticale dimensie van enorme omvang. Er zijn meer dan 50 afwijkingen te ontdekken in alle moeilijkheidsgraden. Je kunt zien hoeveel er nog te vinden zijn nadat je een game hebt gewonnen. Afwijkingen die je nog niet hebt gezien, verschijnen meestal als eerste. Pas de moeilijkheidsgraad van je spel aan. Pas op in de nachtmerriemodus: de lichten zijn uit. Kun je met je kaars anomalieën vinden in totale duisternis?